pavel - helge

torsdag den 1. marts 2007

Temelin - Tjekkisk Atomkraft

Er du interesseret i TURE I PRAG? PÅSKE

Det Tjekkiske atomkraft-værk Temelin er meget kontroversielt. I dag er der både rapporteret om lækage og blokade af den Tjekkisk-Østrigske grænse af anti-atomkraft demonstranter. Billedet af prague360.com, tryk på billedet for at se et 360graders digitalt billede. Politiken skriver i dag: http://politiken.dk/udland/article254487.ece

Opdatering 18.marts 2008: Tjekkiet har i alt 6 atomreaktorer. De 2 store atomkraftværker producerer cirka 30procent af elektriciteten i Tjekkiet. Dukovany har eksisteret i 23år, Temelin begyndte operationer i 2000. Læs mere her.

Send mail. Ring +420 608 08 1111. pavel-helge.dk

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]



<< Start


 

Vores blog er flyttet. Viderestilling...

Du skulle automatisk blive viderestillet. Hvis det ikke sker kan du gå til http://pavel-helge.dk og opdatere dine links.